**Forever Young__

Sorry For Everything
Wednesday 5 December 2012 . 0 000 Directioner(s) .
Assalammualaikum !
Sungguh , takde mood tetiba ! Rasa macam
nak tengking jee semua orang yang chat dengan fyrah tadi !
I'm down in the dumps suddens !
Erghh , teruk-2 ! Mood , memang huru hara !
Mood malam nie , kucar kacir !
Marah + Nak BUNUH Orang + Sedih + Jiwang Karat !
Tak tentu fasal kan ? Semuanya bercampur gaul !
Macam rojak buah yang enak dimakan begitu sajaa !
Erghh , laughing ? What are you laughing about ?
I'm serious right now ! Huhh , sorry for the harsh words !
Anyway , tujuan sebenar fyrah tulis post nie sebab nak
mintak maaf kat kawan fyrah nie , Capital K !
Fyrah tetiba hilang mood ! Terkeluar semua tak tentu fasal !
Sungguh , fyrah rasa bersalah gilaa !


Kat atas tu , fyrah yang type ! Kat bawah nie ,
fyrah printscreenkan dua jawapan dia !



Memang , fyrah kalau takde mood ! Fyrah akan hentam jee !
Tanpa memikirkan perasaan orang lain , fyrah tak sedar jugak yang
fyrah cakap macam tuh ! Sungguh , tak boleh tidur fasal nie !
Erghh , memang takde mood ! Takde mood tetiba !
Anyways , Kamie ! I just want to say :

I'm sorry ! I'm sorry for everything ! Kau tahukan kalau aku takde mood macam mana ? Aku main belasah je kan tanpa memikirkan perasaan orang lain ! Kau tahu kan aku macam tuh ? Aku mintak maaf sangat-2 ! Aku tak boleh tidur fasal nie jee ! Hmm , harap kau maafkan laa aku eakk ? Again , aku mintak maaf !
Assalammualaikum ! 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction